REEBOK i GIGI HADID PRIREDILI #PERFECTNEVER REVOLUCIJU, UJEDINJUJUĆI ŽENE SA CILJEM DA SE SUPROTSTAVE ZAHTEVIMA OKOLINE ZA SAVRŠENIM IZGLEDOM

Lena Dunham, Ruby Rose, Zoe Kravitz, Aly Raisman i Jessica Mendoza pridružile su se panelu govoreći o svojim izazovima koje okolina pred njih postavlja.

Njujork SAD, 09. decembar 2016. - Reebok i brend ambasadorka Gigi Hadid (Điđi Hadid) organizovali su #PerfectNever događaj koji je podstakao osnaživanje žena, njihovog samopouzdanja i suprotstavljanje nametnutim standardima za savršenim izgledom i "poželjnim" ponašanjem. Serija aktivnosti obuhvatila je trening, panel diskusiju sa uspešnim ženama iz različitih oblasti, kao i umetničku „Be More Human” instalaciju koja prikazuje srž Reebok brenda.

Gigi je okupila grupu inspirativnih žena koje su pomerile granice u svojim oblastima. Na ovom okupljanju one su stvorile dinamičan panel na kome su govorile o svojim iskustvima i pritiscima sa kojima se suočavaju, kao i kako se bore sa tim. Učesnice panela bile su:

  • Aly Raisman – Reebok sportista, gimnastičarka koja je osvojila medalju
  • Lena Dunham – glumica, pisac, reditelj, kreator i zvezda HBO serije „GIRLS” i suosnivač sajta LennyLetter.com
  • Jessica Mendoza – ESPN komentator; nekadašnja osvajačica medalje u softbolu
  • Ruby Rose – glumica
  • Zoe Kravitz – glumica i muzičar

Ovaj panel emitovan je uživo preko sajta: reebok.com/perfectneverpanel

Lena Dunham je rekla: "Razlog zbog kojeg sam počela da radim svoj posao je bio da se povežem sa drugim ženama, sa drugim ljudima, i da im poručim da su njihovi nedostaci, njihove složenosti i njihova tamna strana važan deo onoga ko su oni. Svaki put se aktiviram i odazovem inicijativama koje omogućavaju otvorenu diskusiju o tome šta žene treba da budu."

Zoe Kravitz je izjavila: "#PerfectNever kampanja je važna jer mislim da prikazuje ono što ne vidimo često u svetu. Važno je da žene prihvate činjenicu da niko nije savršen i da to vrednuju."

Komentarišući diskusiju, Jessica Mendoza je dodala: "Samo to što slušam druge uspešne žene, koje govore o svojim vrlinama i slabostima i kako su dospele tu gde jesu, čini ovaj panel najmoćnijim na kome sam prisustvovala."

Nastavljajući #PerfectNever priču koja je pokrenuta početkom 2016. godine, Gigi je takođe učestvovala i u intenzivnim vežbama uz dugogodišnjeg trenera i vlasnika Gotham Gym, Rob Piela. Pokazujući svoju ljubav prema boksu, Hadid je sparingovala sa gostima tokom master class-a, koji je vodio žene kroz pokrete snage i povećanja samopouzdanja.

Ovaj događaj zaokružen je u jedinstvenom stilu kada su Reebok i Gigi pozvali goste da učestvuju u interaktivnoj instalaciji. More balona sa frazama koje oslikavaju negativne komentare i nerealna očekivanja sa kojima se žene suočavaju svakog dana transformisalo se u pozitivne i inspirativne reči koje oživljavaju #PerfectNever filozofiju. U komunikaciji sa ženama širom sveta u realnom vremenu, instalacija je predstavila komentare postavljene uz hashtag #PerfectNever.

Komentarišući #PerfectNever revoluciju, Inga Stenta, Reebok senior direktor, izjavila je: "#PerfectNever revolucija je snažan izraz našeg Be More Human nastojanja. Misija brenda Reebok je da osnaži žene da budu najbolja verzija sebe ne samo fizički, već i mentalno i društveno. Svaki trenutak u današnjem događaju #PerfectNever kombinovao je ova uverenja sa ličnom borbom Gigi Hadid da se odupre pritisku društva o savršenoj ženi. Naš cilj je da ujedinimo i inspirišemo žene svih uzrasta širom sveta da promene ustaljene rutine ponašanja i razmišljanja. Potencijal nema ograničenja."

#PerfectNever revolucija i Reebok partnerstvo sa Gigi označava drugu fazu u poglavlju pokreta #PerfectNever. Početak je označio ubedljiv video sa UFC borcem i glumicom Rondom Rousey. Kampanja #PerfectNever je nastavak "Be More Human" marketinške platforme kao poziv ljudima da žive svoj puni potencijal, čime se nastavlja globalna fitnes misija brenda da promeni način na koji ljudi doživljavaju i praktikuju fitnes. Hadid i Reebok radiće zajedno na daljem razvoju ove poruke.